Normann Copenhagen asutaja Poul Madsen paotab saladuseloori ja tutvustab peatselt avalikkuse ette jõudvat uut tootegruppi Tivoli.
Sel aastal tähistab 170 aastapäeva Taanis ülipopulaarne ajalooline lõbustuspark Tivoli. Park asub Kopenhaageni keskosas, selle õiteküllas rohelised aiad lopsakate lilleklompide vahel looklevate radadega ja järvekestega on võlunud külastajaid juba aastast 1843. Tivolis on saavutatud harmooniline tasakaal, säilitades pargile iseloomulikku kultuuripärandit ja järgides samal ajal asutaja püüdlusi pideva innovatsiooni poole. Sel aastal on Normann Copenhagen loonud Tivoli auks täiesti uudse kollektsiooni.
Miks just Tivoli?
Tivoli asutaja Georg Carsten on ühes intervjuus öelnud, et Tivoli ei saa kunagi päris valmis. Pidev areng ja uute mudelite loomine on ka Normann Copenhagen´ile põnevaks väljakutseks, aitab vältida paigalseisu ja mugavustsooni kinni jäämist. Samuti sarnanevad Tivoli ja Normann Copenhagen oma elava värvilahenduse ja julgete lahenduste poolest.
Normann Copenhagen ja Tivoli koostöö tulemuses sünnib uus kaubamärk TIVOLI. Kollektsioon võtab lähtepunktiks ajaloolise lõbustuspargi ja selle kultuuripärandi. Pargi 175 aastane ajalugu on tõeline aardelaegas inspiratsiooni ammutamiseks.
Milline rolli mängib taani elustiil seoses uue kollektsiooniga ?
Taani elustiil esindab kvaliteeti, seda nii disainis kui eluväärtustes. Kaunis kodu ja kvaliteetsed esemed meie ümber aitavad luua rõõmu ja naudingut. Kahtlemata mõjutab meid, kas meie kodus ripub tavaline lambipirn või hästikujundatud valgusti, mis heidab ruumi hubast valgust. Ümbritsevate esemete kvaliteet avaldab tugevat mõju meie meeleolule. See mõjutab kõike.
Milliseid tooteid võib koostööst oodata?
Uus kollektsioon on inspiratsiooni leidnud lõbustuspargi värvidest, mustritest, arhitektuurist, taimedest, aiakunstist ning selle ajaloolistest hoonetest. Neile, kes Tivolit on külastanud, kingib kollektsioon rõõmsat äratundmist, kuna pargi hõngu on selgelt tunda igas disainitud tootes. Seega kannab uus kollektsioon lisaks praktilisusele ja kõrgele kvaliteedile ka Taani vanima ja luksuslikuma rajatise pärandit.
Kollektsiooni kuuluvad erinevad tootekategooriad, valikus on hetkel üle 270 toote: valgustid, tekstiilid, köögitarvikud ja lauanõud, sisustus-aksessuaarid, lõhnaseebid, valik erinevaid kingitusi jne. Kollektsioon jõuab avalikkuse ette 2018 sügis-talvisel hooajal ja laieneb tulevikus veelgi.
Väike ülevaade Tivoli miljööst ja vaatamisväärtustest: